Point of View ProTab 2 XXL 10,0 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Point of View ProTab 2 XXL 10,0 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Shadow walker 21-11-2012

Voor dit geld, zeker een leuke tablet. Het beeldscherm is ruim voldoende scherp, uit diverse kijkhoeken, hij start in een halve minuut op en de accu gaat vele uren mee. Processorsnelheid is voldoende en alle apps die ik gebruik draaien er goed, bovendien Android 4.0. Voor deze scherpe prijs moet je natuurlijk geen iPad verwachten maar voor normaal dagelijks gebruik voldoet deze prima. Diverse aansluitingen mogelijk en gevoelig aanraakscherm dat prettig werkt. Die paar honderd euro extra voor een iPad houd ik lekker in mijn broekzak, bovendien vind ik het schermformaat (breedbeeld) erg prettig

Bert van Ernie 30-10-2012

Deze tablet nu 2 maanden in bezit en wat een slecht apparaat, na 1 maand al kapot door verdwijnen van intern geheugen (soms 2 of 1 gb opslag en dus apps weg) en het uitvallen van wifi (zelfde plaats telefoon volle bak en tablet geen verbinding). Tablet opgestuurd en omgeruild voor nieuwe (volgens mm) maar wat blijkt gewoon een gebruikt apparaat teruggekregen (zonder bescherming op de kop in de doos en voorzien van allerlei geinstalleerde apps). En wat blijkt nog steeds dezelfde problemen, deze tablet gaat dus in de prullebak en ik koop wel een betere.
Point of view is rommel dus niet aan beginnen.